///Plan pracy – Czerwone Słoniki
Plan pracy – Czerwone Słoniki2018-10-31T08:33:26+00:00

Plan pracy – Czerwone Słoniki

Co będziemy robić w Listopadzie ?

 

TYDZIEŃ I BEZPIECZNE PRZEJŚCIE DLA PIESZYCH, ŚWIĘTO NIEPODLEGŁOŚCI I MARCINKI

*przyglądamy się ilustracjom przedstawiającym przejście dla pieszych, sygnalizację świetlną, policjanta kierującego ruchem drogowym

*zabawa ruchowa „Przejście dla pieszych”

*zabawa ruchowa „Sygnalizacja świetlna”- reagowanie na kolor zielony oraz czerwony

*praca plastyczna- malujemy sygnalizację świetlną

*praca plastyczna – tworzymy przejście dla pieszych

*poznajemy znaki związane z przejściem dla pieszych oraz sygnalizacją świetlną

*przyglądamy się pracy policjanta kierującego ruchem drogowym

*wsłuchujemy się w  gwar uliczny

*zabawa ruchowa „Jedzie pociąg”

*zabawa naśladowcza „Samochody”

*poznajemy symbole narodowe oraz hymn polski

*wyklejamy rogale oraz wypiekamy wspólnego rogala

*ćwiczymy narządy mowy oraz języka- „Cmokanie”, „Udawanie samochodu”

*wdrażanie zasad prawidłowego zachowania się przy stole, na placu zabaw, w sali, w szatni oraz zasad higieny osobistej (mycie rączek po zabawie i po posiłkach, mycie zębów)

*swobodne zabawy na świeżym powietrzu, w sali zabaw oraz na sali gimnastycznej 

*zabawy integracyjne w kole oraz tunelu animacyjnym

TYDZIEŃ II  IDZIEMY DO ZOO, DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA

*przyglądamy się ilustracjom przedstawiającym zwierzęta w zoo

*wsłuchujemy się w dźwięki wydawane przez zwierzęta

*śpiewamy piosenki o zwierzątkach występujących w zoo

*zabawy naśladowcze- udajemy jak chodzą zwierzątka

*zabawa ruchowa przy piosence „Idziemy do zoo”

*tworzymy własną makietę zoo

*praca plastyczna „Wyklejanie słoników”

*praca plastyczna  „Żyrafa” wykonana metodą odciskania

*oglądamy krótki film o życiu zwierząt w zoo

*przynosimy pluszowe misie i urządzamy misiowe przyjęcie

*przyglądamy się misiom w zoo oraz występującym w bajkach

*słuchamy piosenek o misiach oraz krótkich bajek, w których występują misie

 *ćwiczymy narządy mowy oraz języka

*wdrażanie zasad prawidłowego zachowania się przy stole, na placu zabaw, w sali, w szatni oraz zasad higieny osobistej (mycie rączek po zabawie i po posiłkach, mycie zębów)

*swobodne zabawy na świeżym powietrzu, w sali zabaw oraz na sali gimnastycznej 

*zabawy integracyjne w kole, tunelu animacyjnym oraz chustą KLANZA

 TYDZIEŃ III ZDROWIE NASZYM SKARBEM, DZIEŃ MARCHEWKI

*poznajemy piramidę zdrowego żywienia oraz zdrowe produkty

*przyglądamy się pracy lekarza oraz jego ubiorowi

*praca grupowa – „Zdrowe jedzenie na  talerzu”

*praca grupowa- „Tworzenie wspólnej piramidy zdrowego żywienia”

*zabawa z naklejaniem plasterków medycznych

*zdrowa kanapka- wybieramy zdrowe składniki

*poznajemy piosenki związane ze zdrowym odżywianiem się

*ćwiczymy narządy mowy oraz języka

*wdrażanie zasad prawidłowego zachowania się przy stole, na placu zabaw, w sali, w szatni oraz zasad higieny osobistej (mycie rączek po zabawie i po posiłkach, mycie zębów)

*swobodne zabawy na świeżym powietrzu, w sali zabaw oraz na sali gimnastycznej 

*zabawy integracyjne w kole, tunelu animacyjnym oraz chustą KLANZA

TYDZIEŃ IV  INSTRUMENTY MUZYCZNE, ANDRZEJKI

*poznajemy instrumenty oraz wsłuchujemy się w ich dźwięki

*praca plastyczna – wyklejamy bębenek

*zabawy z instrumentami

*wykonujemy własne instrumenty

*przeprowadzamy zabawy związane z Andrzejkami

*ćwiczymy narządy mowy oraz języka

*wdrażanie zasad prawidłowego zachowania się przy stole, na placu zabaw, w sali, w szatni oraz zasad higieny osobistej (mycie rączek po zabawie i po posiłkach, mycie zębów)

*swobodne zabawy na świeżym powietrzu, w sali zabaw oraz na sali gimnastycznej 

*zabawy integracyjne w kole, tunelu animacyjnym oraz chustą KLANZA