//Pierwsze dni w Słonikach
Pierwsze dni w Słonikach 2017-09-15T08:48:14+00:00

Pierwsze dni w Słonikach

Witamy w Słonikach! Oto przydatna garść informacji na początek:

  1. Pierwsze dni w placówce

Warto przyprowadzać dziecko na godzinę lub dwie, by mogło przyzwyczaić się do nowego miejsca. Najlepiej w godzinach 9:00-11:00, wówczas dzieci są już po śniadaniu i zaczynają ciekawe zajęcia.

Wyprawka dla dziecka składa się z :

  • ciuszków na zmianę do sali oraz ciuszków dostosowanych do pogody
  • kapci
  • szczoteczki do zębów z zamknięciem wraz z kubeczkiem
  • ręcznika z wyhaftowanymi inicjałami

2. Jak działa monitoring?

Razem z niniejszym przewodnikiem otrzymają Państwo kody dostępu oraz instrukcję logowania się do naszej monitoringu. Podglądem objęte są sale dzienne oraz place zabaw.

3. Gdzie znaleźć ogólne informacje o placówce?

Zapraszamy na naszą stronę: www.ZlobekSloniki.pl oraz na nasz profil na facebook’u.

4. Gdzie znaleźć bieżące informacje o tym co się dzieje w Słonikach?

Kontaktujemy się z Państwem za pomocą:

  • wiadomości mailowych,
  • smsów
  • wywieszek na tablicach na korytarzach placówki

Raz w miesiącu otrzymacie Państwo maila z informacjami, co będzie się działo u nas w kolejnym miesiącu. Staramy się również przypominać o dniach specjalnych, których w naszej placówce jest bardzo dużo lub o dniach zamknięcia placówki.

Na tablicach przy salach dzieci wywieszamy najczęściej wiadomości, co jest potrzebne na zajęcia w danym tygodniu. Czasami prosimy o ubranie dzieci na konkretny kolor, innym razem potrzebne są nam plastikowe butelki czy guziki.

Prosimy zatem o czujność oraz zaglądanie na swoją skrzynkę mailową. Nasze wspólne zaangażowanie przekłada się na radość i zadowolenie dzieci!

5. Gdzie mogę znaleźć zdjęcia Dzieci? Czy wizerunek Dzieci jest bezpieczny w sieci?

Nasza galeria znajduje się na stronie internetowej Słoników. Pragniemy poinformować, że chronimy ją przed nieautoryzowanym dostępem za pomocą unikalnego hasła. Hasło do galerii zdjęć otrzymują wyłącznie osoby upoważnione i jest ono cyklicznie zmieniane. W związku z tym możecie być Państwo spokojni o to, że nikt spoza Słoników nie będzie miał możliwości oglądania naszych dzieci w sieci.

Nie publikujemy zdjęć dzieci na facebook’u ani nie wykorzystujemy ich wizerunku do celów promocyjnych.

6. Czy placówka czynna jest cały rok?

W Słonikach nie organizujemy przerwy wakacyjnej, jednak w naszym kalendarzu co roku wypada kilka dni, w których placówka jest zamknięta.

Dokładne informacje, w których dniach Słoniki będą zamknięte otrzymają Państwo na zebraniu.

7. Jak wyglądają płatności w placówce?

Płatności prosimy kierować na nasze konto bankowe, które znajdziecie Państwo w umowie.

Wszystkie należności są płatne według tabeli:

Uwaga: W przypadku, gdy umowa przedszkolna kończy się z dniem 31. sierpnia 5. września rodzic ma obowiązek zapłaty za sierpniową stawkę pobytową.

Przypominamy, że w przypadku zwłoki naliczamy odsetki ustawowe, a brak wpłaty za dany miesiąc skutkuje natychmiastowym wypowiedzeniem umowy i podjęciem działań prawnych.

Informacje o płatnościach znajdą Państwo na początku miesiąca w szafkach dzieci oraz w formie wiadomości sms.

8. Jakie zajęcia dla dzieci przewidziane są w ramach opłaty abonamentowej?

W ramach opłaty oferujemy szereg ciekawych zajęć:

9. Jakie zajęcia są dodatkowo płatne?

Zajęcia dodatkowo płatne są przewidziane tylko dla przedszkolaków:

  • rytmika – 25 zł za 8 zajęć* w miesiącu
  • zumba dla dzieci- 25 zł za 4 zajęcia w miesiącu
  • karate- 45 zł za 4 zajęcia w miesiącu
  • robotyka- 80 zł za 4 zajęcia w miesiącu

*zajęcia obowiązkowe

Organizujemy również dodatkowe płatne wycieczki dla dzieci, które są fakultatywne.

10. W jaki sposób mogę wypowiedzieć umowę?

Umowa zawierana między Rodzicem a Słonikami jest zawarta na czas określony. Okres wypowiedzenie umowy wynosi jeden pełnopłatny miesiąc.

Oznacza to, że jeżeli chcecie Państwo zakończyć umowę z  dniem 1. czerwca, wypowiedzenie należy złożyć najpóźniej 30. kwietnia.

Wypowiedzenie umowy musi zostać dostarczone do nas w formie pisemnej. Data złożenia dokumentu jest datą, od której obliczamy okres wypowiedzenia. Informacja ustna nie jest wiążąca.

11. Czy jedzenie dla dzieci przygotowywane jest na miejscu?

Tak. W naszej kuchni pracują trzy Panie, które przygotowują 4 posiłki dziennie dla każdego dziecka. Nasze menu dostępne jest dla rodziców w szatni oraz na stronie internetowej.

Przyjmujemy dzieci z alergiami pokarmowymi – jeśli Państwa dziecko ma alergie na dane produkty prosimy o powiadomienie dyrekcji.

12. W jaki sposób zgłaszać nieobecność dziecka?

Prosimy o zgłaszanie nieobecności dzieci do godziny 7:30. Wystarczy wiadomość mailowa lub sms.

Dla Państwa zgłaszanie nieobecności przekłada się na nienaliczanie stawki pobytowej w danym dniu *, dla nas jest to ułatwienie organizacyjne.

*- dotyczy przedszkola

13. Czy podajecie Państwo leki?

Nie. Nie mamy uprawnień do podawania leków.

14. Jak wygląda procedura odbioru dzieci?

Do odbioru dziecka z naszej placówki upoważnieni są rodzice dzieci oraz osoby pełnoletnie, których dane zostały dołączone do karty zgłoszeniowej. Prosimy pamiętać, że aktualizacji listy osób.

Nasze pracownice mają obowiązek sprawdzać zgodność dokumentu tożsamości z danymi zawartymi w formularzu. W przypadku wątpliwości lub braku dokumentu dziecko nie zostanie wydane. Prosimy zatem o noszenie ze sobą dokumentów oraz o wyrozumiałość.

15. Jakie formy współpracy z rodzicami obowiązują w placówce?

Co roku we wrześniu organizujemy zebranie z rodzicami, na którym omawiamy sprawy związane z nowym rokiem szkolnym.

Na przełomie semestrów nauczycielki zapraszają na konsultacje indywidualne, podczas których omawiają postępy dzieci.

W trakcie trwania roku zapraszamy rodziców z dziećmi na kilka spotkań integracyjnych. Są to:

  • dzień pieczonego ziemniaka
  • warsztaty świąteczne
  • warsztaty wielkanocne
  • festyn rodzinny
  • dzień Mamy i Taty

Dla babć i dziadków organizujemy spotkanie w ramach ich święta.