Pierwsze dni w Słonikach
Witamy w Słonikach! Oto przydatna garść informacji na początek:
-
Pierwsze dni w placówce
Warto przyprowadzać dziecko na godzinę lub dwie, by mogło przyzwyczaić się do nowego miejsca. Najlepiej w godzinach 9:00-11:00, wówczas dzieci są już po śniadaniu i zaczynają ciekawe zajęcia.
Wyprawka dla dziecka składa się z :
- ciuszków na zmianę do sali oraz ciuszków dostosowanych do pogody
- kapci
- szczoteczki do zębów z zamknięciem wraz z kubeczkiem
- ręcznika z wyhaftowanymi inicjałami
2. Jak działa monitoring?
Po podpisaniu umowy i przyprowadzeniu Dziecka otrzymają Państwo kody dostępu oraz instrukcję logowania się do naszej monitoringu. Podglądem objęte są sale dzienne oraz place zabaw.
3. Gdzie znaleźć ogólne informacje o placówce?
Zapraszamy na naszą stronę: www.ZlobekSloniki.pl oraz na nasz profil na facebook’u.
4. Gdzie znaleźć bieżące informacje o tym co się dzieje w Słonikach?
Kontaktujemy się z Państwem za pomocą:
- wiadomości mailowych,
- smsów
- wywieszek na tablicach na korytarzach placówki
Raz w miesiącu otrzymacie Państwo maila z informacjami, co będzie się działo u nas w kolejnym miesiącu. Staramy się również przypominać o dniach specjalnych, których w naszej placówce jest bardzo dużo lub o dniach zamknięcia placówki.
Na tablicach przy salach dzieci wywieszamy najczęściej wiadomości, co jest potrzebne na zajęcia w danym tygodniu. Czasami prosimy o ubranie dzieci na konkretny kolor, innym razem potrzebne są nam plastikowe butelki czy guziki.
Prosimy zatem o czujność oraz zaglądanie na swoją skrzynkę mailową. Nasze wspólne zaangażowanie przekłada się na radość i zadowolenie dzieci!
5. Gdzie mogę znaleźć zdjęcia Dzieci? Czy wizerunek Dzieci jest bezpieczny w sieci?
Nasza galeria znajduje się na stronie internetowej Słoników. Pragniemy poinformować, że chronimy ją przed nieautoryzowanym dostępem za pomocą unikalnego hasła. Hasło do galerii zdjęć otrzymują wyłącznie osoby upoważnione i jest ono cyklicznie zmieniane. W związku z tym możecie być Państwo spokojni o to, że nikt spoza Słoników nie będzie miał możliwości oglądania naszych dzieci w sieci.
Nie publikujemy zdjęć dzieci na facebook’u ani nie wykorzystujemy ich wizerunku do celów promocyjnych.
6. Czy placówka czynna jest cały rok?
W Słonikach nie organizujemy przerwy wakacyjnej, jednak w naszym kalendarzu co roku wypada kilka dni, w których placówka jest zamknięta.
Dokładne informacje, w których dniach Słoniki będą zamknięte otrzymają Państwo na zebraniu.
7. Jak wyglądają płatności w placówce?
Płatności prosimy kierować na nasze konto bankowe, które znajdziecie Państwo w umowie.
Wszystkie należności są płatne według tabeli:

Uwaga: W przypadku, gdy umowa przedszkolna kończy się z dniem 31. sierpnia 5. września rodzic ma obowiązek zapłaty za sierpniową stawkę pobytową.
Przypominamy, że w przypadku zwłoki naliczamy odsetki ustawowe, a brak wpłaty za dany miesiąc skutkuje natychmiastowym wypowiedzeniem umowy i podjęciem działań prawnych.
Informacje o płatnościach znajdą Państwo na początku miesiąca w szafkach dzieci oraz w formie wiadomości sms.
8. Jakie zajęcia dla dzieci przewidziane są w ramach opłaty abonamentowej?
W ramach opłaty oferujemy szereg ciekawych zajęć:

9. Jakie zajęcia są dodatkowo płatne?
Zajęcia dodatkowo płatne są przewidziane tylko dla przedszkolaków:
- rytmika – 25 zł za 8 zajęć* w miesiącu
- zumba dla dzieci- 25 zł za 4 zajęcia w miesiącu
*zajęcia obowiązkowe
Organizujemy również dodatkowe płatne wycieczki dla dzieci, które są fakultatywne.
10. W jaki sposób mogę wypowiedzieć umowę?
Umowa zawierana między Rodzicem a Słonikami jest zawarta na czas określony. Okres wypowiedzenie umowy wynosi jeden pełnopłatny miesiąc.
Oznacza to, że jeżeli chcecie Państwo zakończyć umowę z dniem 1. czerwca, wypowiedzenie należy złożyć najpóźniej 30. kwietnia.
Wypowiedzenie umowy musi zostać dostarczone do nas w formie pisemnej. Data złożenia dokumentu jest datą, od której obliczamy okres wypowiedzenia. Informacja ustna nie jest wiążąca.
11. Czy jedzenie dla dzieci przygotowywane jest na miejscu?
Tak. W naszej kuchni pracują trzy Panie, które przygotowują 4 posiłki dziennie dla każdego dziecka. Nasze menu dostępne jest dla rodziców w szatni oraz na stronie internetowej.
Przyjmujemy dzieci z alergiami pokarmowymi – jeśli Państwa dziecko ma alergie na dane produkty prosimy o powiadomienie dyrekcji.
12. W jaki sposób zgłaszać nieobecność dziecka?
Prosimy o zgłaszanie nieobecności dzieci do godziny 7:30. Wystarczy wiadomość mailowa lub sms.
Dla Państwa zgłaszanie nieobecności przekłada się na nienaliczanie stawki pobytowej w danym dniu *, dla nas jest to ułatwienie organizacyjne.
*- dotyczy przedszkola
13. Czy podajecie Państwo leki?
Nie. Nie mamy uprawnień do podawania leków.
14. Jak wygląda procedura odbioru dzieci?
Do odbioru dziecka z naszej placówki upoważnieni są rodzice dzieci oraz osoby pełnoletnie, których dane zostały dołączone do karty zgłoszeniowej. Prosimy pamiętać, że aktualizacji listy osób.
Nasze pracownice mają obowiązek sprawdzać zgodność dokumentu tożsamości z danymi zawartymi w formularzu. W przypadku wątpliwości lub braku dokumentu dziecko nie zostanie wydane. Prosimy zatem o noszenie ze sobą dokumentów oraz o wyrozumiałość.
15. Jakie formy współpracy z rodzicami obowiązują w placówce?
Co roku we wrześniu organizujemy zebranie z rodzicami, na którym omawiamy sprawy związane z nowym rokiem szkolnym.
Na przełomie semestrów nauczycielki zapraszają na konsultacje indywidualne, podczas których omawiają postępy dzieci.
W trakcie trwania roku zapraszamy rodziców z dziećmi na kilka spotkań integracyjnych. Są to:
- dzień pieczonego ziemniaka
- warsztaty świąteczne
- warsztaty wielkanocne
- festyn rodzinny
- dzień Mamy i Taty
Dla babć i dziadków organizujemy spotkanie w ramach ich święta.